Ya uyku sorunumuz vardı benım oğlanın. Eşimin patronu önermiş bız bu dadıdan danısmanlık aldık memnun kaldık diye. Aradık 7 bın lira fıyat söylemişler. Artık 7 bınlıralık ne uyku eğitimi veriyorlar onlyn bilmiyorum😂😅 merak ettim başka duyan bilen var mı?