Mirosumm8895 Kizimin doğumgününü 4 subatta kutlayacağız pasta modeli buldum bildiğiniz çok uçuk fiyat olmayan normal standart fiyatlarda pasta yapan Instagram sayfası/butik pastacı vs. Varmı tavsiyelerinize ihtiyacım var
Prens3456 Mirosumm8895 kendin yapabilirsiniz çok güzel oluyor ve görüntüsü de çok hoş oluyor. Ben 1 yaşında hazır yaptırdım da o zaman bile çok maliyetliydi şimdi 2 yaşında olacak kendim yapacağım