Mirosumm8895 Kizimin doğumgününü 4 subatta kutlayacağız pasta modeli buldum bildiğiniz çok uçuk fiyat olmayan normal standart fiyatlarda pasta yapan Instagram sayfası/butik pastacı vs. Varmı tavsiyelerinize ihtiyacım var
DenizSerap Mirosumm8895 Valla en son oğlumun istediği pastaya 700 demişlerdi ben de kendim yaptırmıştım 😂 Trendyoldan strafor şeker hamuru istediğim pasta modeli için stickerlar oyuncaklar derken çok güzel oldu
Yigidoannesii ozlm_06 benim oğlum da 4 Şubat 😍 yakın pastane 600 tl dedi resimli olcak şekilde 20-25 kişilik
Zeynep1903 Bizimde 2 şubat 🥰 ama 29unda kutlayacagım ben bi butik pastacı ablayla anlastım 900 tlye cok severek begendıgım bi pastayı yapacak kısmetse. Kendi sayfasına sordugumda 1550 demişti
Derinsart Ben geçen sene 450 tl yapitrmiştim bu modeli ama bu sene artmıştır muhtemelen ama isterseniz yine bilgilerini veririm beğenirseniz