Themhrmom yaşadığınız stresi ve kaygıyı ben de aylarca yaşadım. 59 hamilelik öncesi kilom, 81 doğuma gittiğim kilo. Bebeğimin 7.ayının dolmasına 6 gün kala 1 Aralık’ta tanıdığım bir diyetisyen eşliğinde online diyete başladım. Ben emzirmiyor olsam zayıflardım ama sütün azalma korkusu buna engel oluyordu. 1 aralıkta 71.5 kilo ile başladım bugün 63.2 olarak tartıldım. Diyetisyen her şeyden önce disiplin katıyor bir de para ödediğiniz için boşa gitmesin diye çabalıyorsunuz. Hele tartıda eksi gördükçe sonraki tartı gününü sabırsızlıkla bekliyorsunuz. Aslında bir nevi motivasyonuzu kendiniz sağlıyorsunuz. Ben devam ediyorum.