Alparslaninannesiii Merhaba anneler. 6. Aydan önce ek gıdaya geçenler oldu mu acaba herhangi bi sorun yaşadınız mı
berkinannesi_ Alparslaninannesiii 5 ay 16 günlükken başladım tadım yaptırıyorum bi sıkıntı olmadı şükür
zeyzehk Alparslaninannesiii 5. Ayda başladım valla şuan baya iştahlı çok istiyor herseyden yemek emmeyi bırakır diye biraz çekiniyorum
Nsrn1 Alparslaninannesiii bebeklerin katı gıdaya başlayabilmesi için bazı gelişim basamaklarını tamamlamış olması gerekir. Başını dik tutabiliyor mu? Desteksiz oturabiliyor mu? Doğum kilosunun 2 katının üstüne çıktı mı? Katı gıdaya hazır mı, eline aldığı yiyeceğin yemek olduğunun farkında olup ağzına götürüyor mu? Bu sorulara cevabınız evetse tadımlara başlayabilirsiniz. Ortalama ilk 2 ay zaten tadımlarla geçecek 3 gün kuralına uyarak. YouTube’da Dr.Osman Gönülal’ın ek besin ve katı gıda ile ilgili olşturduğu videoları ve bir oynatma listesi var. İzlemenizi tavsiye ederim.