Meliisa Prnsesannesii evet çok memnunum çok da kullanışlı 2 taneymiş stokta bende o şanslıdan biriyim indirimde eşim almıştı 🥰
Aloneeee Prnsesannesii ilk çıktığında almıştım. Hala kullanıyorum. Tabi o zaman 7 bin civarıydı. Hala taş gibi bir sorunu yok. Şarjı da bir gün gidiyor işte her akşam yatarken takıyorum
Nezzz_ Prnsesannesii geçen sene almıştım beyaz renk çok memnunum bir sıkıntısı yok gayet güzelll güle güle kullanın🥰🥰
Kalpatisi_ Prnsesannesii 2 senedir kullanıyorum hala severek kullanıyorum hiç sıkılmadan 😅 hiç bi sıkıntısı yok şuan genelde garantisi bitmişler ürünler yavaş yavaş arızalanıp bozulurdu ama şuanlık sıkıntı yok 😅😅
O1gencanne Prnsesannesii bnm eşimde mor renk 128 gb almıştı doğum gunumde nerdeyse 2 senedır kullanıyorum gayet tatliş💜
-erCansu- Prnsesannesii ay böyle süprizler ne mükk değilmi 😂 bnde çok seviyorum ama gözüm doymuyo sanırım hep daha üstünü istiyorm kshs hemende sıkıldım normalde şarjı bi bucuk gün gidiyo ama bu aralar çok dizi izliyorum bi günü çıkaramıyo yazık 😅
Prnsesannesii -erCansu- benimde elimden düşmüyor surekli sunum sayfasında Birseyler çekip paylaşıyorum kamera da güzel olunca hep çekesin geliyor 😂😂