Merhabalar bebeğim yaklaşık 1 haftadır mama icmiyor. Öyle bir ağlıyor ki açlıktan ağladığının farkındayım ama ne mama ne meme icmiyor. Mamanin tadını beğenmediğini düşündüm gece 11 de gidip aptamil aldık tadı daha sekerli belki sever diye o an icti ama sabahında yine direndi. Mememi çekip çekip duruyor ağlıyor mama veriyorum ögurup kusuyor kafayı yemek üzereyim