Hanımlar marketten doğal labne alıyorum. Paket açık olarak 3 gün kullanın diyorlar geri kalanını buzlukta saklayanlar var porsiyobkuk yapıp. Sanırım 3 gün sonra besleyiciliği mi gidiyor artık bilmiyorum. Ama buzlukta da nasıl olur tadı değişir. Siz Nasıl yapıyorsunuz duydunuz mu böyle bişey