Sevgimelegim merhaba
Kızım 45 günlük. Zor bir doğumum oldu. Kendime gelmem uzun sürdü bizimkiler mama verdirdi hastanede meme mama şeklinde başladık sonra kolik oldu sürekli ağlıyordu emzik de verdiler. Gündüz mememi tutmamaya başladı sonra geceleri de tutmadı. Sütümü sağıp vermeye başlamıştım.
Ben de bir gün boyunca emzik ve biberon vermedim serçe parmağımla damağını uyararak şırınga ya da katater yardımı ile süt ve mama verdim. Kızım o bir günün sonunda ertesi gün mememi tutmaya emmeye başladı 3 gündür emiyor çok şükür güzel bir şekilde ama sütüm azaldığı için doymuyor mama takviyesi de yapıyorum. Lansinohun biberonunu kullanıyorum. Emzik hala vermiyorum.
Sütümü artırmam gerek mama hiç vermek istemiyorum
Umarım yardımcı olabilmişimdir