Miniktirtillarim benim kızım 11 aylik. Bu ay kontrolü yok ama 7.5-8 kg atası birsey. Zaten 2.5 kg doğdu. Doğduğundan beri kilo alımı az. Ek gida güzel yer, hala emiyor birde raporlu mama kullanıyoruz buna rağmen kilo almıyor. Tüm tahlikler yapıldı. 40 a yakın konuda. Herseyi temiz . Colyak karaciğer enzimleri guatr hicbirsey yok. Böyle kabul edeceksin dedi . Genetik biraz bizim. Anne baba da minyon insanlarız. Sonra ben fakülte hastanesi endokrin bölümüne götürdüm oda aynı şeyi söyledi. 1.5 2 yaşına kadar birsey yapılmaz çocuğunuz gayet sağlıklı bünyesi öyle dedi. Suan 1 ay sonra yaşına girecek ama 9 aylik bebekler kadar. Cok şükür sağlıklı ve mutlu . Ama çevredeki insanlar cok canımı sıkıyor.