Cnslrsln bence herkesin düzeni kendine özeldir. Yanlış diye bir şey olduğunu düşünmüyorum. Benim bebeğim 4-5 aylık olana kadar akşam 6:30-7 gibi uyurdu ve birdaha emme harici kalkmazdı. Ama sabah 5te uyanıyordu. Ben de saati ileri çektim aşamalı olarak. Önce 7:30 gibi yatırdım, sonra 8 gibi gibi derken 9-9:30 gibi yatırıyorum. Böylelikle sabah 5te uyanmıyor, emmeye kalkıyor ama en azından 8 e kadar bölük pörçük de olsa uyuyorum. Bu düzen bize daha uygun buna devam edeceğiz. Yeri geliyor 11 de uyuduğu da oluyor onlar da insan her zaman aynı saatte uyuyamayabilirler. Tabi her zaman düzenli gitmiyor atak dönemiydi vs derken gece uykusu düzensizleşti, çok uyanıyor. Ama dediğim gibi bu düzenden mutluysanız niye bozasınız ki? :)