Gamzeballl0 benim bebeğim de 5-6 saat aralıksız uyuyordu o aylarda. Doktora sorduğumda kilo alımı iyi olduğu için uyandırıp beslemene gerek yok istediği kadar uyusun, deliksiz uyuması büyüme hormonu salgılanması açısından daha iyi dedi. Dolayısıyla siz doktorunuza sorun gerekirse, onu dinleyin. Burada bilip bilmeden herkes yorum yapıyor maalesef