Bebeğim doğduğundan beri meme+mama gidiyorduk. Şuanda mama ağırlıklı oldu emmediği için sütün azaldı. Hergün kakasını yapardı sıvı kıvamı olurdu son 4 gündür 2 günde bir yapıyor miktarı az ve kıvamı oldukça katı. Yaparken de zorlanıyor. Yaşayan varsa sizler neler yaptınız?