Bebeğim 9 buçuk aylık. Bir hafta önce öksürük şikayeti ile gittik ilaç verdiler bugüne kadar kullandım. Bugün sağlık ocağından aradılar kan batırın hastanede sonra aşısı var diye. Kan baktırmaya gittik. Şükür demiri b12si yükselmiş(yüksek doz b12 ve demir kullandık çok düşüktü öncesinden) ama sonra sonuca bakınca doktor karaciğer enzimleriyle ilgili sorun var haftaya lan bakıcaz dedi. Genelde enfeksiyon sonrası oluyor ama içimiz rahat etsin dedi. Ben çok korkuyorum ve tedirginim. Anlayan bilen baksın nolur..