Sezgi4 Sizi çok iyi anlıyorum, ağlaya ağlaya mama veriyordum doktora gidip geldikçe cenaze gibi geziyordum kafama takmaktan 😪 sonra düşündüm, boş boş kilo alsa ne olur ki,sağlığı yerinde olmadıktan sonra.. kilosu normal degerlerde halbuki.
Sizin bebis de gayet normal değerler icerisindeymis, saglikliymis da. Mümkün olduğunca takmamaya çalışın, çok kilo almasi= çok sağlıklı olması değil sonuçta 😊