Portakalcicegiii Benim kızım 2 buçuk kilo doğdu 3 aylıkken gittiğimizde 5.130 gramdı boyu da 62 cm. Sadece anne sütü alıyor hemşire gayet güzel dedi kilosu. Bence bu kilo mevzusuna çok takılmamak gerekiyor. Yeri geliyor hasta oluyorlar, ilaç kullanıyorlar, atak dönemleri oluyor ya da genetik meselesi de oluyor.