Fatmanurdmn ben göğsünü ve belini zeytinyağı sürüp sıcak bez havlu koydum birde samirsak rendeleyip üstünü geçecek kadar zeytinyağı koyup biraz bekledikten sonra ayak topuklarina sadece zeytinyağını sürdüm samirsaklari almıyoruz çorap geçirdim geri de inanın bunlar etkili yöntemler daha iki üç gün önce yazmıştım burda bebeğim öksürük balgam diye bunları evde yaptım bugün doktora götürdüm yine de doktor çok güzel yapmışsın bunlar çocuğu rahatlatır dedi sürekli burnunu açın ve birde sık sık emzirin