Guzel anneler🥰 bebegim 2.bucuk aylik 2 3gundur buyuk tuvaletini yaparken cok aşırı ağlıyor gazını çıkartıyor bazen.. Sürekli lavmanda yaptırmak istemiyorum zararli diye dun geceden beri buyuk tuvaletini yapmadi 15saat oldu huysuz ve mizmiz fitil koydum yarim saat oldu yapmadi daha ne yapmam lazim endise ediyorum bu aralar salginda cok hastaneye de götürmek istemiyorum