Doruk20222 Merhaba kızlar kardeşim ücretli öğretmenliğe başladı da yol ve yemek parası vermiyorlar normal mi vermeleri gerekmiyor mu bilenler varsa yazabilir mi yani aldığı para onlara gidecek işyeri eve uzak
Deletedmom_109 Doruk20222 devlet okulunda çalışıyor değil mi? tabii ki verilmiyor ne kadrolu ne sözleşmeli ne de ücretli yemek verilmez 🤷🏻♀️ yakın yerde çalışmasını ya da olabileceğince ders almasını tavsiye ederim
-_-hUysUzvetatlikadin Doruk20222 hayır canım verilmez 😅 hatta biz çok özel okul kurslar da vermez kolejler verir bir tek. Ücretli insanı pişman ediyor
Doruk20222 Deletedmom_109 anladım çok teşekkür ederim ne saçma ya valla ben de o da okuduk okuduğumuzda kitaba verdiğimiz parayı bile kazanamıyoruz ülkenin geldiği duruma bak