Merhaba. 2 hafta önce doğum yaptım. Vaslarda sütüm gelmedi hastane mama takviyesi yaptı. Sonra sagmaya başladım yavaş yavaş geldi sütüm. Suan iyi gibi ama aşırı çok değil yanı boyle fışkırıyor. Dün silikon üç ile emzirmeye denedim (bebegim zorlanıyor normal meme ucu tutmakta) ve tuttu. Ama cok emmiyor doydugunu hissetmiyorum. Uykuya dalamiyor, 10 dakika sonra tekrar istiyor fln. Açıkçası ben bu emzirme işini sevemedim. Sut sagip biberon ile vermeyi daha çok kolayına gidiyor. Ama sanki herkes beni yargılayacak gibi geliyor eşim bile. Sırf bu yüzden mutsuz mutsuz emzirmeye devam ediyorum simdilik. Ama benim icin daha yorucu olduğu için aglitorum fln. Lohusaliktan mi böyle bilemedim. Ne yapsam bilmiyorum..