Henüz 40 günlüğüz . Geceleri aşırı hırıltı ve tıkanıklık gibi sesler çıkarıyor ve saat başı uyanıyor. 2 güne bir serum fizyolojik damla damlattım ama fayda etmiyor . Aspiratör kullanımını sakıncalı buluyorlar yapmıyorum . Son çare enjektör ile temizleme olayı kaldı ona da cesaret edemiyorum anneler:( sizler nasıl yapıyorsunuz ?