Egeninincisi Bi kaç haftaya 2 yaşına girecek en ufak bişeyde ağlıyor sakinleşmiyor fazlasıyla mız mız. Ağzımızı açamıyoruz kızmayı bırakın bişey desek hemen ağlayıp krize giriyor. Bunun adı 2 yaş sendromumu ?
SweetPaw Egeninincisi evet 2 yaş sendromu. Üçe dogru azalacak derler inanmayın sadece şekil değiştirecek. 🙄 4 den sonra rahatlıyorsun deniyor inşallah haklilardir 🙈
Egeninincisi BuseCan şaka mı cünkü bu bile benim gözümü korkutmaya yetti. Resmen cocugumu tanıyamıyorum içinden canavar cıktı