GizeminUmutu Merhaba 15 günlük bebeğim birkaç gündür yoğun şekilde kusuyor, doktora götürdüm ve bugün 1 ilaç ve gaviscon infant kaşe verdi. Toz halinde bir ilaç ama tozu nasıl yapıp nasıl vereceğimi anlamadım, kullanan var mı acaba yardımcı olur musunuz?
cekuu GizeminUmutu merhaba, kullanmıştık. Emzirenler için ayrı mama verenler için ayrı kullanımı var. Aslında prospektüsünde detaylı yazıyor.
Gktug Ben kullanıyorum 1 buçuk aylık oğlum 5 ml kaynamış suya tozu döküyorum iyice karıştırıyorum 3,5 ml alıp veriyorum günde 3 defa sabah öğlen akşam olarak