Ogretmen_anneeee Bebegim anne sütü almıyor . 13 aylık suan da herkes mamayı kes ek gıda ağırlıklı git gece beslenmesini bırak diyor . Ben az az mama veriyorum genel de cok içmiyor . Siz ne zaman mamayı kestiniz
AyazMerve Ogretmen_anneeee 1 yaşında sabah akşam veriyordum , 1 buçuktan sonra sadece gece verdim . Şimdi 2 yaşına girince kestim
Irmakmelegim Ogretmen_anneeee vqllq kızım 17 aylık hala günde 3 kez mama icer uyku öncesi 3 ana 1 ara öğün yer