Missfistik Sevinçten ağlayabilirim. Bi video izledim süleyman soylu bi yıl düşürdük diyor. 4 yıldı bizim 3 yıla düşecek. Allahım çok şükür🥰❤️
Divayorgun Missfistik yapıcaz dedi ama daha yürürlüğe girmedi. Bende dörtgözle bekliyorum. 4 yıl bizimki 3 e düşerse harika olur cidden
MinikPrensesannesii Missfistik sen yanlış anlamışsın ikinci şarka gidenlerin bir yıl düşecek biz yüksekovadan solhana geldik 4 den 3 e düştü diğerleri normal süresinde yapacak
MinikPrensesannesii Divayorgun yapıldı zaten o ama ikinci şark için yapıldı batıdan gidenler normal sürede devam edecek zaten 4 sene önce her yer bir yıl düşürüldü öyle bi durum değil bu😇ikinci şarka gidenlerin düştü
Divayorgun MinikPrensesannesii hayır doğu görev süreleri düşecek dedi. 2 haftadır açıklama yapıyor Eşim polis watsapp gruplardada konuşuldu herkes mi yanlış anladı.Açıklama yaptı Süleyman soylu.
MinikPrensesannesii Divayorgun canım geçen sene zaten düşürüldü süreler. Gündem olan doğudan doğuya düşürülme mevzusu o yürürlüğe girdi batıdan şarka geldiyseniz normal süre yapacaksınız şarktan şarka bir yıl düştü