27 günlük bebegim var sezaryen dogum yaptım ilk hafta sütüm gelmedi mama kullandım şu an sadece emziriyorum ama doyup doymadigini anlamıyorum bezini günde 5 kez kakalı cisli karışık değiştiriyorum ama emzirdikten 5 10 dakika sonra hemen uyanıyor akşamları yatarken mama veriyorum gece uyanmıyor acaba doymuyor mu