Merhaba hanimlar oğlumun odasını ayırmak istiyorum. Anne yani beşikte aynı odadayiz. Duvar tarafı catılı montessori yatak almayı düşünüyorum. Nasıl bi yol izlemeliyim bana yardim eder misiniz?
Zor olcak hissediyorum. Cok sık uyanıp yanımıza gelicek. Aglicak. Nasıl başarabilirim.! Esim kıyamaz alır yataga zaten onun için sorun yok aynı şekilde devam etmek istiyor. Ama geç bile kaldık