Nurberamom zamangeriyeaksin termostat var bizim de beş tane petek yanıyor evimizin sıcaklığı da 22-23 derece. 2100 TL geldi.
zamangeriyeaksin Ay şok oldum kızlar başıma ağrılar girdi resmen @Nurberamom @1melek_annesiii @Eloo005
ece_arel zamangeriyeaksin 900 liraya şok olan sen 900 lira gelse diye dua eden ben 😂 1.400 lira gelen ben şok şok
zamangeriyeaksin @ece_arel kız fazla yaksak ya da 3 4 petek açsak şok olmayacağım da tek odaya çok geldi bu fiyat bana 🥲
-_-hUysUzvetatlikadin zamangeriyeaksin keşke lafa olsa bizde de 900 öyle ahım şahımda yakmadık yani zaten neredeyse bir hafta bozuktu o haftayı saymıyorum
Bebegimm1 zamangeriyeaksin bende sizin gibi tek oda az gelir mantığıyla yakmıştım aksine fazla gelmişti bende şimdi her yeri yakıyrm sadece banyo kapalı bu ay 1100 gelmiş ama geçen ay 500 gelmişti her yer açıktı en güzeli her yeri açın zaten çok geliyor bu arada gündüzleri yakmam gece yakarm öğlene kadar
Ikrazumra19 Bebegimm1 nerde oturuyorsunyz cok soguk olmuyor ku kapatinca valla biz donuyoruz gunduz bile -8-9 derece
Findiks Bizim gece gündüz açık 30 derecede yanıyor ev 22-23 derece çok merak ediyorum ne kadar gelecek.
Olric11 zamangeriyeaksin 1100 bize geldi ilk defa böyle bir fatura gördük ve hiiiççç şaşırmadık hiççç Şimdi siz durun marketler şubata kadar fiyat sabitledi ya şubatda gelecek fiyat artışlarına bakın 150 olcak 250 300
DenizSerap Geçen ay 900 bu ay 1100 geldi bakalım bugün yaktım 55 dereceye kadar ara ara kısıyorum ama şu an 45 derecede bakalım kaç gelecek merak ediyorum 🥲