Melikeyelmer Benimki de 15 aylık olmak üzere, çok zor bir dönemden geçiyor, benim için değil kendisi için, artık her şeyin farkındalar, tercihleri istekleri var, birey oldular, ama anlatamıyolar, ya da onların düşüncesine göre onlar anlatıyo biz anlamıyoruz. Bazen bir şey istiyo gösteriyo bağırıyo bu mu diyoruz ııııı diyo, bu mu diyoruz yine aynı, tek tek gösteriyoruz artık bağırıyo ağlamaklı oluyo anlamıyoruz diye, en son hiç aklımıza gelmeyen bi şeyi gösteriyoruz bu mu diye, nasıl mutlu oluyo nasıl gülüyo, ağlayasım geliyo o çabasına çaresizliğine muhtaçlığına☺ 2 yaş sendromunda da kendimi böyle böyle sakinleştiririm diye düşünüyorum 😀