Zeyneeep merhaba bizde 32 günlükken yaptırdık içeri girmeden önce karnını doyurdum uyudu iğne yapılırken hiç uyanması bile kesilirkende uyanıktı hiç sesi çıkmadı ağzında emzikle sünnet oldu oğluşum doktorumuz fitil ve bepantol pomad verdi ilk gün 6 saatte bir ikinci ve üçüncü gün 8 saatte bir fitil verdim bezine de kremini sürdüm hiç huysuzluk yapmadı. 5 güne dikişleri de attı iyiki erken yaptırmışım tavsiye ederim kesinlikle.