kolonyalimendil Aysegul24 buldum ama ikisi bir 1190 yapıyor 🥲 ben hem yürüme arabası hemde aktivite masası istiyorum 😂 ama pahalı yani piyasa en iyisi a101 i beklemek 😂
Momylion kolonyalimendil yürüme arkadaşı mi onu brnde düşündüm çok uyguna geliyor ama eşim farklı model istedi. Bugün bimden iki tane dokun hisset kitabı ile yumurta eşleştirme oyuncağını almış eşim onlarda çok güzel
kolonyalimendil Momylion evet uygun baya inşallah bura getirirler bazı ürünleri getirmiyorlar çünkü 🥲evet bim e gelenler güzel di
Momylion kolonyalimendil inşallah getirirler canım :) arkadaş atmış şoka da pilsanin ki gelecekmiş sanırım oda güzel duruyor
kolonyalimendil YigitAlpsMom 2 sene önce yeğenime 50 TL ye mama sandalyesi aldık oğluma hamileyken yazın 150 TL ye aldık şimdi 350 ye gelmiş diyeceklerim bu kadar 🤣
Alya-Sena kolonyalimendil evet bunlar daha iyi ben ilk kizima kullanmstm sonra 2ye kullandm bida cocuk yapmam diye dagttm herseyi ya 😀 mama sandalyasi bide aktivite masasindan almayi dusunuyorm bende
kolonyalimendil Alya-Sena bende bunları bekleyim o zaman daha 2 aylık ama alıp koymak istiyorum böyle büyük parçaları 😂