Elifmom Doğumdan 10 ay sonra ilk adet oldum ilki normal adet gibiydi ama sonraki 2 ay sadece kahverengi yada pembe lekelenme şeklinde 1 2 gün lekelenip bitiyo bu normal mi acaba yaşayan varmı boyle bi durum
nazo58 Elifmom ben yaşadım Dr gittim rahim kalınlaşması var ondan olamiyorsun dedi ilaç verdi ilac bitince adet oldum
Baharkuzey Elifmom aynı durum bende de var 10 ay sonra oldum bende 2 ay geldi 2. Ay bitti sürekli bi lekelenme gün aşırı oluyor yarın doktora gidicem bende ama düzene girmesi zaman alıyor diye biliyorum
Akifmirza Elifmom bende doğum yaptım 40 ım bitti ertesi gün lekelenme oldu 1 gün bitti bir ay geçti tekrar aynı şekilde oldu bu ayıda beklyrm ne olcak
Elifmom [silindi] tek ben değilmişim rahatladim düzene girmesi zaman alıyor anladığım kadarıyla. bende korktum ikinci hamilelik midir diye
Baharkuzey Elifmom gittim muayene etti biopside aldı her ihtimale karşı poliplerede baktı gebelik testide istedi birşey görünmüyor ama sonuçları bekleyelim dedi biopsi ve simir sonucunu bekliyorum
Elifmom Akifmirza cogu kişi aynı sıkıntıyı yaşıyomus demekkı doğumdan sonra düzelmesi zaman alabiliyor
Elifmom [silindi] ay bende yapicam test yoktur dıye düşünüyorum ama içim rahat etsin 😁 doktora da gidemedim zaten kızım hastalandı meraklandım iyice