toyanne oğlum 6,5 aylık Ben de dün akşam itibarıyla kendim eğitim vermeye başladım. İyice doyurdum altını değiştim emziğini verdim ve yatağına koydum. Biraz ağladı ık mık yaptı kucağıma aldım sakinleştirdim ve geri koydum. Tabii sonra tekrar ağladı bu sefer yatağından kaldırmadan onu okşayarak güzel sözler söyledim sakinleştirdim. Yine böyle huysuzlandı ama böyle sevmeye devam ettim. Derken tam 40 dakikamı aldı ama bebeğim kendi başına uyudu. Ve desteksiz uyuduğu için de yaklaşık 3 saat hiç uyanmadı. Sonra uyandı emzirdim ve yatağına geri koydum hemen uyudu. Kararlıyım İnşallah vazgeçmeyeceğim gerçekten çok rahat oluyor Kendi uyuyunca.