Eski hesabıma giris yapamadim o yüzden yeni hesap açtım.
33 aylık oğlum var yaklaşık 10 gündür tuvalet eğitiminde. Arada kazalar olsa da çiş sorunu kalmadı gibi birşey fakat henüz kakayi tuvalete hiç yapmadı tutuyor ağlıyor 2 3 kez bez bağlayıp yaptirabildim tuvalete oturuyor yok kaka deyip kalkıyor 2saniyede. Kakaya nasıl alistiracagim? Beze yada altına yaptığında lazimliga aktardım incelemesine izin verdim anlattım böyle olacak diye ama yine de yapmıyor zeytinyağı vs icirdim bana mısın demiyor. Tecrübeli anneler aydınlatın beni