Merhaba,doktor kontrolunde bebeğimin bu ay sadece 350 gram almis olduğunu öğrendim.4 aylık kız bebek 6350 kilosu. Doktor normal dedi ama en az 500 grm almalı diye biliyorum. Boy kilo tablosunda tam olması gerektiği gibi gidiyor gelişimi o yüzden mi sıkıntı yok kilosu normal dedi bilmiyorum ama benim içime sinmedi. Ebemiz ile görüştüm mamaya başlamami önerdi. Bu arada bebeğim çok az emiyor maks 5 dakika. Oda lıkır lıkır degil yutma sesi az geliyor. Sütüm az mamaya başlamak istemiyorum diyince sut arttirici damla kullan o zaman dedi ebe bestlak a başladım bugün. Faydası olur umarim kullanan faydasını gören var mi? Sütüm az olduğu için mi emmiyor bebeğim acaba? Ama doymasa ağlar huzursuz olur öyle bir durum olmuyor.