gulertknn1 Kızlar bebeğim 2 aylık reflüsü olduğı için anne sütüne ek aptamil ar mama kullanıyorum günde 1-2 kez ama bebeğim çok gazlı gaz damlası da kullanıyoruz bi işe yaramıyor kimyon verdim işe yaramadı rezene çayı içtim aynı acaba diyorum reflü mamasını aptamil conformil ile karıştırsam bi sorun olur mu? Benim gibi yapan var mı acabaaa??
Ezgimstf gulertknn1 valla ben herşeyi denedim bize en iyisi bebelac gold thickiner diye bir kıvam arttırıcı var sütüne veya hangi formül mamayı kullanıyorsan içine çok az bişey koyuyorsun kıvamını yoğunlaştırıyor kusmasına reflüsüne çok iyi geliyor
Hohomoromu gulertknn1 mamaları karıştırmanız gaz a ve ya reflüsüne iyi geleceğini sanmıyorum hem mama karıştırmak doğru değil bence her mamanın içeriği farklı
Tugceksck gulertknn1 ben karıştırıyorum canım normal aptamil 1 le conformili karıştırıyorum özellikle arayıp danışma hattına sordum bi çok anne böyle yapıyor sorun olmaz dedi
Busram57 Tugceksck bende almanyanin aptamilin den var. Turkiyenin aptamilinden sonra bu da gaz yapti.. aptamil conformil den kac kasik koyuyorsun? Ben 180 veriyorum 4 aylik bebegim
gulertknn1 Ezgimstf biogia kullandık bi etkisi olmadı boşuna 70 lira gitti başka bi tane daha kulllanmıştık o da fayda etmedi ona da boşa 60 lira verdik
Tugceksck Busram57 benim bebeğim 2 buçuk aylık 90 100 arası içiyor bir kaşık normal aptamil 2 kaşık conformil koyuyorum