Bebeğim 7 aylik olduğundan beridir huysuz .uykusu var ama uyumamak için direnir .ek gıda dönemimiz iyiydi ama şimdi mamadan ve sudan başka bişey yemek istemiyor . Sürekli kucak istiyor bırakınca ağlıyor. Geceleri sık uyanıyor . Dişten dolayı olduğunu dusunmuyorum iki dişi cikti böyle şeyler yaşamadık . Bebeği bu dönemde böyle olan var mı