İyi günler kizlar bebeğim 6 buçuk aylık bundan 10gun önce göbek deliginde hafif kızarıklıklik ve biraz akıntı vardı antibiyotikli kremle geçti dün akşam baktım göbek deliği kizarik değil akıntı yok ama pembelik var yani kızarmaya doğru gidicek gibi başına böyle birşey gelen varmı tekrarlıyor galiba yine