Kızlar bebeğim sadece anne sütü aliyo ilk başlarda mama iciyodu ayda 1 kilonun altında almiyodu bu ay 500 Gr almış mamayı biraktik bebeğim kendisi istemedi sütümde çok su gibi şeffaf nasıl yaglandirarak arttira bilirim nasıl kalitesini arttirabilirim sütün