Baakpnr- canım seninkiyle benimki arasında 2 hafta var biliyorsun.. patladiktan sonra sorun yok patlayana kadar dis sıkıntı çekiyorlar.. benim bebeğim de sol alt azisini çıkardı 2 hafta oluyor..çıkarana kadar sıkıntı yaşadık.. azi dis zor derlerdi gerçekten öyleymiş.. uyku düzeni bozuldu,huysuzluk hat safhada.. neyle oyalayacagimi şaşırmıştım.. 8 disi sorunsuzca çıkarmıştı.. ilk kez boyle dis sikintisi yaşadık biz de.. Allah yardımcımız olsun 🫠