[silindi] ben ilk evlendiğimde Philips maraton almıştım en meşhur en iyisi diye güya. Ama tam bir çöp. Evinizde hiç halı yoksa her yer parke ise iyi temizler😂 ama halılardan saçları elimle toplayıp süpürgenin ucuna tuttuğumu da çok bilirim. Eşimde mağduriyetimi görüp Dyson kablolu bigball almıştık, biz aldığımızda 3500₺ idi. Şu an 7 falan sanırım. canavar gibi çekiyor dyson kalitesine hiçbiri yanaşamaz. Zaten şarjlı alacaksanız dyson alamıyorsanız şarjlı almayın, bataryaları ve motorları iyi olmuyor.