26 aylık kızım bayadır kendi kendine oyuyor. Artık zaman da arttı. Yani mesela barbie evi aldık oyuncaklarını döküyor kendi konuşturuyor, doktorculuk oynuyor, kaza yaptırıp polisi arıyor yani hayali oyun oynuyor. Çok şükür oturup insan gibi kahvemi içip yemeğimi yiyip dinlenebiliyorum. Ama benimle oynamaya bayılıyor.