Kızlar hamilelik döneminde yanaklarımda boynumda gögüs üst kısımlarımda hamilelik lekelenmeleri kararmalari oldu dogumdan sonra boynum ve vücudumdaki lekelenmeler kendiliğinden geçti elmacıklarımdaki lekeler nerdeyse 2 yıl oldu geçmiyor cildiyeye gittim capicade leke kremi verdi kullandım hiç bi etki yok güzellik merkezinde dermapen denildi baktım çok korktum istemedim bi kaç leke kremi daha aldım yine aynı niveanin leke kremi de var kullananlarıniz vardir şimdi onu mu alsam diyorum yorumlari iyi kurtulamadım bir türlü 😔