Nezzz_ hasta olduk bı haftadır evden çıkmadık bugün çıktık tamamen unuttum vallahi eşim bilmez diye kendim alayım diyordum ama hiç aklıma bile gelmedi kahve icmedigimden 🥴😁 hatrlatma yazsam iyi olacak içince yazcam ins kargo ücreti olmasa 101 den sipariş veririm hemen içmek için ama ins yarına unutmam alırım 😇😇😇