Askimizinmeyveleri orkideSeverim iyi günlerde kullansın miniğiniz 🥰 bol bol güzel vakitler geçirsin oyuncaklarıyla
orkideSeverim Dondurmalikahve bebek arabasıyla bim bim gezdim parça parça aldım canım😂mama sandalyesini bir sırtlandım buldum diye en çok ona sevindim geç saate kaldım baya şey bitmişti amin canım 😍
birkucukkuzucuk Tabletle kumandayı çok istemiştim ben de, bir de kule ve puzzle varsa al demiştim eşime, hiçbir şey kalmamış 🙁 Güle güle kullansın sizin bebiş ☺
orkideSeverim birkucukkuzucuk amin canım evet ben de hep farklı BİM’leri dolaştım araya araya buldum 😊
Kuzeymomss birkucukkuzucuk üzülmeyin tablet içeriği güzel, düğmeleri sert değil ama genel olarak çok kalitesiz. Yani bizim bimde tabletin kenarları açıktı bence piyona ile onu alacaktım ama vazgeçtim sadece piyonayı aldım
orkideSeverim Omerckk bende onu çok gördüm işte hayvanları öğrenme kitapları ağız mendili aldığım telefon oyuncakdan falan çok vardı
orkideSeverim ruveydaensar evet onlardan çok vardı bulamadığım mama sandalyesi ve mama önlüğünü çok zor buldum
ruveydaensar orkideSeverim tavsiye eder misiniz oyuncağı ile birlikte alsam bilemiyorum kızımın oyuncaklara ilgisi pek yok henüz boşuna almak da istemiyorum.
orkideSeverim ruveydaensar ben de ilk defa böyle bir oyuncak aldım ama ilgisini çekti harfleri sayıları müzikleri var tuşlara kendileri bastıkça daha çok seveceklerdir ☺️