Ben 2021 Haziran ayından beri yaşıyorum yendim diyemem ama bayağı azaldı şükür. Çocuklarımın sağlığı konusunda yaşıyorum sadece karnım ağrıyor miğdem bulanıyor titriyorum çarpıntı oluyor. Çocuklar hasta olacak diye bunları yaşıyorum. Halbuki elhamdulillah hasta da değiller olma ihtimallerine bile dayanamıyorum. Hayat böyle çok zorrrrr