Cansudemirell
Ateşi yoksa bir problem yoktur.Aşının ağırlığı olduğu için uyku hali olmuştur.Telaşlanmayın yarına eski haline dönücektir ama siz yinede gece ateş olup olmamasına dikkatli olun.Kusması da aşı kaynaklı dediğim gibi ağır geldiği için olmuş💜