Asliaydn7 Keçiboynuzu mu? Dut mu? Üzüm mü? Hünnap mi? Hangi pekmez daha yararlı sizce. Ben şuan üzüm pekmezi ve keçi boynuzu özünü karıştırıp veriyorum iyi mi yapıyorum kötü mü anneler önerinizi almak istiyorum
Emirin_Annesi10 Asliaydn7 karıştırmayın her birinin ayrı içeriği var. Ben karadut özü kullandım bir ara şimdi keçiboynuzu özü kullanıyorum. Normal üzüm pekmezide kullanıyorum bazen ama karıştırmadım hiç
Deletedmom_71 Asliaydn7 ben mesela üzüm pekmezi veriyorum bitince dut bitince hurma bitince keçiboynuzu böyle boyle dönüşümlü veriyorum hep aynısını vermiyorum.
asdfgs Asliaydn7 soğuk sıkım olması gerekiyormuş ısı kanserojen bir maddeyi ortaya çıkarıyormuş, doktorumuz dedi.
Edsarr Asliaydn7 meyve özü veriyorm oğlum 8 aylık muhallebilerini pankeklerini vs tatlandırmak için hurma özü kullanıyorm bitince karadut özü ve keçi boynuzu özü alcm
Asliaydn7 Çoğunluğa göre dönüşümlü vermek daha mantıklı herhalde ben de öyle yapayım o zaman teşekkür ederim hepinize