cutebabymom Bebeğim 7,5 aylık annemlerdeyim annemlerin yatağı duvara dayalı yatakta oynarken dönüyordu döne döne duvara doğru giderken bir anda kafasını duvara çarptı ama çok şiddetli değildi bi anda oluverdi. Alnında kızarıklık oldu. Çarpmadan 15 dk sonra biberonla mamasını verdim çünkü yeni uyanmıştı ve açtı. Biberonunu içtikten sonra hemen kucağıma aldım ve üzerime kustu. Fışkırarak değil ama normal kustu. Bunun dışında tüm hareketler normal. Annem çok yediği için kusmuştur diyor ama normalde kusan bir bebek değil. Ne yapacağımı bilmiyorum takip mi etmeliyim birdaha kusar mı diye yoksa direkt tomografi çekilmeye mi götürmeliyim??
Pastaneusuluislakkek cutebabymom yüreğiniz ağzınızda beklemektense imkanınız varsa götürün içiniz rahat olsun. Umarım bir şey yoktur.
Daniel cutebabymom doktorumuz ense kısmına doğru ,yani arkaya doğru sert düşmediği müddetçe ve şuur kaybı olmadığı müddetçe endişelenmeye gerek yok diyor,benimki kaç defa yataktan ,kanapeden düştü,korkmayın ondan birşey olmaz
_YanakReisinAnnesii cutebabymom her ne şekilde kusmuş olursa olsun içim rahat etsin diye mutlaka muayeneye götürürdüm.
cutebabymom Pastaneusuluislakkek annem çocuğun keyfi yerinde tomografi cihazlarında radyasyon almasın biraz daha gözlemle diyor çok arada kaldım
Pastaneusuluislakkek cutebabymom çocuğun annesi sizsiniz, anneniz değil. Kendi içgüdülerinizi dinleyin; en doğru şeyi onlar söyler. Ayrıca kimse bebeğinizin sağlık ve iyilik halini sizden daha fazla gözetemez. Bence birşey yoktur bu arada