Bizi dün çağırdılar bugün gittik kan tahlili yapıp demir değerine bakılıyor diye biliyordum. Kan tahlili için gelmiştik dedim 8.ayda kan filan yok boy kilo bakıcaz tamam dediler gönderdiler🙈🙈 sizde nasıl oldu 8.ay sağlık ocağı kontrolü ? Hastane yapıyor biz yapmiyoruz dediler zaten 1 hafta önce başka bir şey için kan değerlerine bakilmisti o yüzden çok üstüne düşmeyelim dedik ama 🙈🙈